22 august 2010

Deal

Am cumparat un desen cu 10 RON de la Flo. Eu zic ca se merita afacerea.

6 comentarii:

  1. Atat pentru cel ce vinde cat si pentru cel ce cumara!
    Haios, este primul cuvant ce-mi flutura pe buze!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, buna afacere! acest desen peste multi ani va costa o avere :)
    salutari

    RăspundețiȘtergere
  3. "WOW" Thats a real weird landscape it makes me feel its somthing out of science fiction.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gracias por tu visita a mi blog, he visto tus creaciones y son fantasticas.
    Maravillosas.

    RăspundețiȘtergere
  5. Olá, eu tentei te seguir mas infelizmente meu computador não carregou, mais tarde vou tentar novamente. Por enquanto fica meu convite para que venha me conhecer também. Eu vou seguí-la porque gostei do seu blog. Um abraço. Bom fim de semana.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...